Vytlačiť

Odvoz starých spotrebičov

Ak ste si u nás zakúpili nový spotrebič, radi Vám pomôžeme s odovzdaním starého spotrebiča na ekologickú likvidáciu. Stačí ak nahlásite pri objednaní prepravy požiadavku na zvoz starého spotrebiča a ten zvezieme zároveň s dodaním nového výrobku zdarma. V prípade ak ste si nový výrobok odviezli na vlastné náklady, môžete počas otváracích hodín doručiť starý výrobok do predajne. Aj v takomto prípade zabezpečíme na vlastné náklady jeho ekologickú recykláciu.

O podmienkach zvozu starých spotrebičov sa informujte v predajni.

UPOZORNENIE: zabezpečujeme iba likvidáciu kompletných spotrebičov, t.j. tv s obrazovkou, práčka vrátane motora, chladnička vrátane kompresora. Akokoľvek znehodnotené výrobky Vám na ekologickú likvidáciu neprevezmeme.

Vytlačiť

Reklamácie

Pri reklamácií tovaru zakúpeného na predajni sa obráťte na našu prevádzku.. Naši predavači sa Vám budú radi venovať a prípadné reklamácie sa budú snažiť vybaviť k Vašej spokojnosti. 

Kontakt na reklamačné oddelenie:

email: Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebuješ mať nainštalovaný JavaScript.  

tel. kontakt +421 918 421 029 alebo 034 628 5219

V prípade záručenej opravy nie sú účtované žiadne dodatočné poplatky. Podmienkou pre uplatnenie záručnej reklamácie je predloženie nákupného dokladu a v prípade potreby aj záručného listu /v závislosti od značky výrobku/. Biela technika sa servisuje formou externých servisných stredísk a teda nie je nutné doručenie vadného výrobku k nám na predajňu. Dostupnosť takéhoto servisu a kontaktné údaje získate v záručnom liste, v predajni alebo po zaslani dotazu na mail.

Pri mimozáručných opravách sa účtuje paušálny poplatok 10€ za vybavenie opravy. V ňom sú zahrnuté náklady na dopravu z a zo servisu. Tieto poplatky sa môžu individuálne navýšiť v dôsledku vyšších prepravných nákladov do vzdialenejších servisných stredísk.

Prihlásenie